» » بررسی عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای ارتقاء رضایت شهروندان

بررسی عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای ارتقاء رضایت شهروندان

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا گلستان از بررسی عملکرد واحد خدمات مشترکین و درآمد در راستای طرح تکریم مردم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "داود احمدی نصرآبادی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این نشست با حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان، معاونین، مدیران مناطق، مسئولین مشترکین مناطق و جمعی از کارکنان مشترکین شرکت برگزار شد.

به گفته وی، مدیریت و نظارت صحیح بر مصرف انشعابات دارای معافیت مانند مساجد و مراکز مذهبی از استفاده بی رویه و هدر رفت آب جلوگیری می کند .

مهندس احمدی نصرآبادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت وصول مانده بدهی مشترکین باید به نحوی انجام شود تا کوچکترین خللی در رضایت مشترکین ایجاد نگردد .

همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  افزود: رعایت حقوق شهروندی، طرح تکریم مردم جلب رضایت مشترکین از مواردی است که تمامی کارکنان باید اهتمام جدی نسبت به آن داشته باشند.

 رحمتی در پایان تصریح کرد : برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه باید کار اطلاع رسانی و تبلیغاتی مناسب و مستمر انجام شود.

آدرس: گرگان، میدان بسیج، سایت اداری تلفن :40-32480330-017 دورنگار:32480317-017
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آب و فاضلاب گلستان می باشد. طراحی، اجرا و پشتیبانی : سفارش دات نت