» » پاسخگویی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مخاطبان با حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد

پاسخگویی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مخاطبان با حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد

مهندس بهزاد هرمزی مدیرعامل به همراه معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان به صورت تلفنی مستقیما با مردم فهیم به گفتگو پرداخت و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "بهزاد هرمزی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و به حداقل رسیدن زمان ثبت گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

گفتنی است بیش از 34تماس از سراسر استان توسط مدیرعامل و معاونین شرکت آب فاضلاب گلستان پاسخ داده شد و برخی از مشترکین نیز از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم فهیم استان را در برنامه داشته که مشترکین می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را مطرح نمایند.  

                           

 

پاسخگویی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مخاطبان با حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد

آدرس: گرگان، میدان بسیج، سایت اداری تلفن :40-32480330-017 دورنگار:32480317-017
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آب و فاضلاب گلستان می باشد. طراحی، اجرا و پشتیبانی : سفارش دات نت